czwartek, 22 marca 2012

Wiosna i Candy

Nareszcie Wiosna!!! Wszystko budzi się do życia! Spod ziemi wychodzą tulipany, na drzewach pojawiają się pączki, a na niebie pięknie świeci i ogrzewa nas słońce! Czyż to nie jest cudowne! :) Wiosna jest chyba najpiękniejszą porą roku. Na dworze nie jest ani zbyt zimno ani zbyt ciepło (oczywiście w trakcie samych optymistycznych prognoz pogody) :) W trakcie Wiosny uwielbiam te piękne kwiaty wiosenne: tulipany, krokusy, hiacynty, żonkile, tulipany i jeszcze raz tulipany! I właśnie z okazji wiosny przygarnęłam do domu jeden, przepiękny hiacynt. Zobaczcie jak się pięknie prezentował w promieniach słońca :) 
















A w tle, jak zapewne zauważyliście moje shabby chic'owe serduszka. Wiem, wiem były w ostatnim poście... Ale kupiłam je chyba w ilości hurtowej i musiałam zrobić resztę :) Tym razem z napisami. A ponieważ mam ich tak dużo, chętnie podzielę się jednym z nich, z okazji tej Wiosennej aury.
A więc ogłaszam pierwsze na moim blogu CANDY.

CANDY * CANDY * CANDY

Do wydania mam serducho z napisem "Kitchen". Dla zapalonej kuchmistrzyni, oczywiście i nie tylko :)
Zasady proste: dodać komentarz pod tym postem i wzmiankę z zamieszczonym niżej zdjęciem. Losowanie będzie miało miejsce dnia 30 marca 2012 roku.




















Muszę się pochwalić jeszcze moimi pierwszymi tulipanami. Dopiero co wyszły spod ziemi :)













Pozdrawiam Wiosennie!
A.



16 komentarzy:

  1. Z chęcią wezmę udział :)
    Zapraszam również na moje pierwsze Candy :) Będzie aż 6 losowań, co miesiąc po jednym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja z miłą chęcią dopisuję się do zabawy:)
    Pozdrawiam.

    http://robietocolubie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Usuń, proszę, weryfikację obrazkową. Czasami naprawdę ciężko odczytać te wyrazy. Część osób rezygnuje przez to z dodawania komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne serducha - po prostu MUSZĘ ustawić się w kolejce! :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dołączam, gdyż serduszka są wprost urocze! Pozdrawiam serdecznie:)
    http://mokrawelna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. serducho super...zapisuję się i zapraszam na candy do mnie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Może szczęśliwa 7 ? :)
    Zapisuję się, zapraszam do mnie, pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnoscią zapoluję: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne serducha! Chciałabym wziąć udział :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ustawiam się grzecznie w kolejce bo serducha świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też, ja też serducho świetne uwielbiam takie klimaty :-)
    info na http://kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie ustawię się w kolejce po serduszka:) Są cudowne i pięknie będą wyglądać w mojej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne te serduszko:)
    Z ogromną chęcią zabiorę je do siebie.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ps. Zapraszam do mnie na skromne candy

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cukiereczki - dołączam do zabawy i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja też się skuszę na to serduszko :).

    OdpowiedzUsuń