czwartek, 6 grudnia 2012

Świąteczne kartki! Przybył św. Mikołaj!

Nareszcie przyjechał ten św. Mikołaj! Nie mógł dotrzeć przez te zaspy śniegu i jeszcze te korki! Zagubił się biedak i jak widać zgubił też renifery! A tak na poważnie to bardzo Was przepraszam, że tak późno wyniki, ale miałam dzisiaj zamieszanie... Na ostatnią chwilę chciałam zrobić zdjęcia do posta, a tu cooo? Baterie w aparacie się wyczerpały :( No to biegiem do sklepu żeby "napstrykać" zdjęcia zanim się zrobi ciemno :( Jeszcze jechałam na kinder party z moją chrześniaczką w zastępstwie jej mamy :) Zabawa przednia, uwierzcie mi :)
Ale zanim wyniki to chciałam się pochwalić moimi świątecznymi karteczkami, oczywiście hand made. 














Jak wszyscy wiedzą w niedzielę rozpoczął się adwent... W tym roku nie mam tradycyjnego świecznika adwentowego... Mam cztery równe latarenki. Z każdym tygodniem wieczorami będzie się palić jedna więcej... A Wy macie jakieś niekonwencjonalne pomysły na adwentowe odliczanie świąt?








To by było na tyle "gderania", przejdę do konkretów :) 
Losowanie! 
Tym razem posłużyłam się automatem :)
Oto rezultaty:

Wygeneruj losowe liczby.

Rezultat

Oto wylosowane liczby:
16
Czas wygenerowania: 2012-12-06 22:54:06 606

Podaj parametry i uruchom generator liczb losowych:

Ilość liczb do wygenerowania (1-1000) 
Przedział (zamknięty) z jakiego mają być generowane liczby:
Min:  Max: 

Szczęśliwcem spod numeru 16 jest: Goga 
Serdeczne gratulacje moja droga i czekam na wiadomość z danymi do przesyłki. 
Przy okazji chciałam też podziękować wszystkim za udział, tym którym udało mi się odpisać i w szczególności tym, którym nie odpisałam! Dziękuję za wszelkie miłe słowa!

Do następnego posta!
Pozdrawiam śniegowo-wieczornie!
A.

13 komentarzy:

  1. Gratuluję dla wylosowanej szczęściary :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki przeurocze!!! I cudnie je prezentujesz!

    Gratulacje dla zwycięzcy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki. Laterenek tylko zazdrościć. Gratulacje dla szczęśliwego losu. Podziękowania za zabawę dla Ciebie. =)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki i dekoracje ;)! Masz świetne pomysły aranżacyjne :) Dziękuję za świetną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z oświetleniem koszyczka - super!

    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za zabawę. Karteczki świetne, a wieniec adwentowy interesujący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki ;) a za zabawę bardzo dziękuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne świeczniki i kartki:))) no i gratulacje dla wygranej:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Udane karteczki, lubię hand made.

    Ślicznie dziękuję za możliwość wzięcia udziału w candy i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne retro karteczki przygotowałaś - dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham takie delikatne i romantyczne karteczki,Twoje sa cudne
    Fajny pomysl z latarenkami adwentowymi,ja co roku w moim starym malym swieczniku ktory jest pamiatka po mojej prababuni pale swiece.
    Gratuluje szczesliwej wylosowanej a Tobie pieknie dziekuje za zabawe i zycze pieknego tygodnia:*

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Zwyciężczyni:) Farciara:))
    Piękne sa te lampiony, już się nie mogę doczekać Świąt.
    Dziękuję za mail, sprawdzę i dam znać co mi się udało:)

    OdpowiedzUsuń